Pandang Ke Langit

Powered By Blogger
Powered by Blogger.
RSS

Biskut batang Buruk Sarawak@Odah

Salam semua!!!!:)Hope sentiasa gembira dan bersyukur dengan apa yang Allah hadiahkan dan takdirkan buat kita semua...Alhamdulillah saya bersyukur dengan kehidupan saya...Alhamdulillah!!!!:)Saya nak share mengenai Biskut Batang Buruk Sarawak...bila datang Sarawak baru saya jumpa biskut ni...Tak tipu...memang sedapppp!!!:)Yummy!!!Biskut batang buruk sarawak berbeza tau dengan biskut yang biasa kita makan..yang ni rasanya ranguppp dan guna tepung kacang hijau..

Emmm,,kenapa saya panggil Biskut batang buruk Sarawak @Odah..hehe..sebabnya Kak Odah tu tauke biskut ni...die kerani sekolah saya..memang die pandai buat...biasanya saya memang tempah dengan die..bagi yang tak pernah rasa..bolehlah order dengan die...hehe promote sikit...saya berani promote coz memang kualiti terjamin tau...tak silap saya nestum dan susu tepung pun ada selain tepung kacang hijau...mesti kena toraiii tau
Harga biskut yang kak Odah ni jual juga berpatutan...tulah,saya dan suami memang customer tetap..peminat setia Odah batang Buruk!!!:)
Ok..Jumpa lagi semua!!!:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Sweet Layers Cakery said...

http://sweetlayerscakery.blogspot.com/

Post a Comment